کد خبر: 277968
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۱۰
دسته: اخبار قم
پرینت
ایمیل

کارگاه آموزشی سیستم جامع مدیریت منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در قم برگزار شد

سیستم جامع مدیریت منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل دسترسی به اطلاعات و گزارش های معتبر در حوزه نیروی انسانی در ادارات کل و مدیریت های درمان تأمین اجتماعی کشور عملیاتی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم این کارگاه آموزشی یک روزه با حضور کارشناسان حوزه معاونت اداری و مالی، تشکیلات و امور اداری سازمان مرکزی و  همچنین کارشناسان امور اداری و فناوری اطلاعات ادارات کل و مدیریت های درمان استانهای تهران، مرکزی، اصفهان و قم در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی قم برپا شد.

بر اساس این گزارش ، سیستم جامع با پوشش تمامی نیازها در بخش های مختلف مدیریت منابع انسانی و با رویکرد یکپارچه و فرآیند محور اعمال شده در آن، اطلاعات دقیق و به هنگام و مرتبط را به کار گرفته و گزارش های مورد نیاز را با بالاترین سطح اطمینان ارائه خواهد نمود.

این گزارش می افزاید:ثبت و ضبط اطلاعات حوزه کارگزینی، تشکیلات، اطلاعات پرسنلی، حقوق و دستمزد، امور رفاهی و مدیریت عملکرد از قابلیتهای دیگر سیستم جامع مدیریت منابع انسانی می باشد.

از آنجا که یکی از مهمترین نیازها و مطالبات مدیران ارشد سازمان دسترسی به اطلاعات معتبر در سیستم های منابع انسانی است تا بتوانند با اتکا به این گزارش ها و محاسبات ، تصمیمات دقیق تری را اتخاذ نمایند این سیستم موجب خواهد شد تا علاوه بر حذف فرایندهای زائد، صحت اطلاعات در سیستم های مختلف تضمین شده و از بروز ناسازگاری در اطلاعات سازمان جلوگیری گردد.

 سیستم جامع مدیریت منابع انسانی با ایجاد یکپارچگی بین سیستم حقوق و دستمزد و سیستم حسابداری و با تسهیل فرآیند صدور اسناد حسابداری و نحوه تشخیص مراکز هزینه و اعتبارات مورد نیاز، افزایش صحت و اطمینان به اطلاعات سیستم حقوق و دستمزد را موجب می شود.

در این کارگاه آموزشی یک روزه ، مباحث فنی و تخصصی توسط کارشناسان حوزه معاونت اداری مالی سازمان مرکزی تدریس گردید.

منبع : اداره کل تامین اجتماعی استان قم



+ 1
مخالفم - 1

بازدید:

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top