کد خبر: 286099
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۲:۲۰
دسته: صفحه نخست
پرینت
ایمیل

کسب رتبه نخست شهرداری منطقه یک در تامین رضایتمندی شهروندان

شهردار منطقه یک قم گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و برگزاری جلسات مستمر، همچنین پاسخگویی به مطالبات شهروندان به طور مستقیم و در طول هفته، خوشبختانه توانستیم بیشترین رضایتمندی از سامانه 137 را در بین مناطق هشتگانه در 6 ماهه دوم سال گذشته را کسب کنیم.



به گزارش قم پرس؛ مهدی اصفهانیان مقدم با تاکید بر اینکه ملاک رضایتمندی شهروندان از 137 کیفیت، سرعت و دقت است، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و برگزاری جلسات مستمر، همچنین پاسخگویی به مطالبات شهروندان به طور مستقیم و در طول هفته، خوشبختانه توانستیم بیشترین رضایتمندی از سامانه 137 را در بین مناطق هشتگانه را کسب کنیم.
شهردار منطقه یک قم با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای ايجاد رفاه و جلب رضايت حداكثري شهروندان، تصریح كرد: با توجه به وجود بافت فرسوده و جمعيت متراكم و به تبع آن بروز مشكلات و معضلات بيشتر، با برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته، پيام هاي شهروندان در اين سامانه دائما مورد كنترل و رصد قرار گرفته و در اسرع وقت پيگيري می‌شود.
اصفهانیان مقدم با بيان اين كه منطقه يك بيشترين آمار رسيدگي به پيام‌ها را در بين مناطق هشتگانه داشته است، خاطرنشان كرد: ميزان رضايتمندي شهروندان به پاسخگويي و ترتيب اثر به پيام ها 85 درصد بوده است كه در بين مناطق بالاترين امتياز را داشته است.
وی تعيين ميزان رضايتمندي شهروندان از خدمات ارائه شده توسط شهرداري را مهم برشمرد و گفت: با بهره گيري از نتايج نظرسنجي و تعيين رضايت مندي شهروندان، گام هاي موثري در هدف گذاري بهتر در سيستم و افزايش سطح رضايتمندي شهروندان برداشته شده است.
شهردار منطقه یک قم ارتباط مستمر و سازنده كاربران اين سامانه و افزايش تعاملات آنان با شهروندان را موجب شناسايي مشكلات و تسريع در انجام امور و ارتقاي كيفيت خدمات عنوان کرد و افزود: ۱۳۷ به عنوان كانال ارتباطي شهرداري با شهروندان از قابليت‌هاي بالايي براي ارتقاي مشاركت مديريت شهري با شهروندان برخوردار است.

 
اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم
27

قم پرس : منتظر دریافت پیام های شما شهروندان عزیز هستیم



+ 1
مخالفم - 1

بازدید:

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top