قیمت روز سکه (تومان)

سکه طرح قدیم
۱,۱۸۱,۰۰۰
سکه تمام - امامی
۱,۲۰۲,۰۰۰
نیم سکه
۶۹۱,۰۰۰
ربع سکه
۳۸۷,۰۰۰
سکه گرمی
۲۴۸,۰۰۰

آخرین اخبار

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۳
یورو
۴,۰۶۱
پوند
۴,۶۸۵
درهم
۱,۰۳۵
دلار کانادا
۲,۸۹۹
دلار استرالیا
۲,۸۹۸
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۴۰
کرون سوئد
۴۱۸
رینگیت مالزی
۸۹۳
بات تایلند
۱۱۵
یوان چین
۵۷۹
فرانک سوییس
۳,۸۴۴
کد خبر: 306194
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۰۶:۴۹
دسته: اخبار قم
پرینت
ایمیل

ارتقاء کیفی خدمات مراکز تحت نظارت ، اولویت بهزیستی قم در سال 98

به گزارش قم پرس دکتر رضا سلیقه مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن اعلام مطلب فوق افزود در حال حاضر بیش از 300 مرکز و موسسه غیردولتی تحت نظارت این اداره کل در حال فعالیت در استان هستند که تقریبا 98% خدمات بهزیستی از طریق بخش غیردولتی به مردم ارائه می گردد و بهزیستی از اولین دستگاه های موفق در واگذاری امور به مردم است .

مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به فعالیت 69 مهد کودک 5 هیات فرهنگی مذهبی مددجوئی 34 مرکز توانبخشی شبانه روزی و روزانه 10 مرکز اقامتی درمان و بازتوانی معتادین 20 مرکز درمان سرپائی معتادین و کاهش آسیب 22 مرکز ارائه خدمات روانشناخی و مشاوره و سلامت روان محلی 7 مرکز مشاوره پزشکی ژنتیک 5 مرکز شبانه روز شبه خانواده 19 مرکز و کلینیک مددکاری اجتماعی 20 پایگاه خدمات اجتماعی و پایگاه سلامت روان و 72 موسسه و تشکل غیردولتی در استان قم افزود در کنار گسترش کمی خدمات و مراکز ، بحث نظارت بر مراکز هم از اولویتهای اصلی سازمان است که سازمان بهزیستی کشور طی فرایندی مدون جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات، برنامه‌ریزی منسجم، شناسایی نقاط قوت و ضعف ، ارتقاء رضایتمندی جامعه هدف، جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات و رتبه‌بندی عملکرد استانها نظام نامه ای را تدوین و ابلاغ نموده است که تحت عنوان نظام‌نامه نظارتی در دستور کار قرار گرفته است که انشاء الله این نظارت منجر بهبود کیفیت و ارتقاء خدمات مراکز تحت نظارت در کلیه حوزه ها خواهد شد.

دکتر سلیقه با تاکید بر اهمیت نظارتهای مردمی بر خدمات بهزیستی نظارت مردم بر فعالیت‌های سازمان را یکی از روش‌های نظارتی این نظام‌نامه برشمرد و ادامه داد: مرم بهترین ناظر عملکرد ما هستند و هرچه نظارت بیشترباشد ، رضایت و سلامت هم بیشتر می شود و این امر موجب ارتقاء کیفیت خدمات می‌شود که افزایش رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به بازدیدهای مستمر دفاتر نظارتی و کارشناسان ناظر سازمان بر مراکز و خدمات با بیان این که هدف از این بازدیدها ارتقاء کیفیت خدمات تخصصی است افزود :آگاهسازی و آموزش پرسنل مرکز غیردولتی وظایفشان،بررسی کلی ساختار مراکز از قبیل بررسی پروانه فعالیت ها،مسائل بهداشتی و ایمنی و همچنین روند پذیرش و ترخیص مددجویان در این مراکز از دیگر اهداف بازدید های مستمر می باشد و کمیسیون نظارتی استان قم بعد از طی فرایند تعریف شده نظارت با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد نمود . در همین راستا سامانه پیامکی 30008530 و شماره تلفن دفتر ارزیابی عملکرد بهزیستی قم 37789783 در خدمت همشهریان محترم می باشد.



+ 0
مخالفم - 0

بازدید:

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top