قیمت روز سکه (تومان)

سکه طرح قدیم
۱,۱۸۱,۰۰۰
سکه تمام - امامی
۱,۲۰۲,۰۰۰
نیم سکه
۶۹۱,۰۰۰
ربع سکه
۳۸۷,۰۰۰
سکه گرمی
۲۴۸,۰۰۰

نرخ روزانه ارز

دلار
۳,۷۶۳
یورو
۴,۰۶۱
پوند
۴,۶۸۵
درهم
۱,۰۳۵
دلار کانادا
۲,۸۹۹
دلار استرالیا
۲,۸۹۸
ریال سعودی
۱,۰۰۵
لير ترکيه
۱,۰۴۰
کرون سوئد
۴۱۸
رینگیت مالزی
۸۹۳
بات تایلند
۱۱۵
یوان چین
۵۷۹
فرانک سوییس
۳,۸۴۴
کد خبر: 308160
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۱۰
دسته: دولت
پرینت
ایمیل

ایمن سازی راه ها کاهش ۹۵ درصدی حوادث ترافیکی را به همراه دارد

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "سید تیمور حسینی" در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های قم، با بیان اینکه در بسیاری از محورها اولین خطا آخرین خطا می‌شود، تاکید کرد: باید عواملی که در محورهای مواصلاتی باعث حوادث ترافیکی می شود را برطرف کرد.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به نامناسب بودن وضعیت رانندگی و ترافیکی کشور در معابر به‌ویژه معابر برون شهری، گفت: برای بهبود وضعیت ترافیکی معابر کشور بایستی راهبردهای کارآمدی اتخاذ شود.

این مقام ارشد انتظامی افزود: برای همه کشور نمی‌توان نسخه واحد پیچید و انتظار داشت این راهکار در همه استان‌ها جواب دهد، بلکه باید با همکاری و تعامل نزدیک مسائل هر استان را با توجه به شرایط خاص خودش تحلیل و بررسی کنیم تا به نتیجه مثبت برسیم.

سردار حسینی با اشاره به کاهش کشته‌های حوادث ترافیکی از سال ۸۵ تاکنون، گفت: سهم ایمن سازی راه‌های مواصلاتی در این موفقیت ۹۵ درصد است و سایر عوامل از جمله به روز شدن ناوگان حمل و نقل و استفاده از تجهیزات نوین در محورها سهم 5 درصدی دارد.

وی، راه، وسیله نقلیه و انسان را از عوامل دخیل در تصادفات عنوان کرد و گفت: در اغلب تحلیل‌ها نیز به‌درستی سهم عمده به انسان اختصاص داده می‌شود و از این واقعیت مسلم نباید غافل شویم که با وجود حقیقت داشتن خطای انسانی، نمی‌توانیم بگوییم خودشان در تصادفات مقصر بوده‌اند و با این کار، سهم خودمان را نادیده بگیریم.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با همان فرمول‌هایی که در دنیا وجود دارد باید مباحث مربوط به مهندسی ترافیک، ایمنی راه و خودرو را به‌درستی اجرا کنیم؛ در این صورت است می‌توانیم ادعا کنیم بخش قابل توجهی از خطاهای انسانی را جبران خواهیم کرد.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به این‌که سال گذشته، شاهد ۲ تصادف در یک نقطه مشترک به فاصله زمانی یک هفته بودیم، خاطرنشان کرد: در تصادف نخست 4 تَن کشته و در تصادف دیگر یک تَن جراحت سطحی داشت که علت تفاوت خسارت این دو تصادف، خودروهای غیرایمن و ایمن بود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در محورهای مواصلاتی، گفت: باید ارزیابی شود در محوری که امروز با گره ترافیکی مواجه هستیم، فردا با اجرای طرح جدید، با چه شرایط و خطاهایی مواجه خواهیم شد.

در این جلسه، مشکلات تردد در محورهای مواصلاتی قم از جمله ورودی محور جعفریه قم و راهکارهای پیش رو برای ارتقاء محور کهک- سه‌راهی لنگرود به راه اصلی مورد بررسی قرار گرفت.*

قم پرس : منتظر دریافت پیام های شما شهروندان عزیز هستیم



+ 0
مخالفم - 0

بازدید:

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top