کد خبر: 313579
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۴۱
دسته: صفحه نخست
پرینت
ایمیل
تحلیل اقتصاد آینده از فضای انتخاباتی استان

امیرآبادی پیشتاز نامزدها در قم

تحلیل ها و بررسی های میدانی روزنامه اقتصاد آینده حاکی از پیشتازی دکتر احمد امیرآبادی فراهانی در استان قم با فاصله بسیار از دیگران می باشد.
دکتر احمد امیرآبادی فراهانی در طول هشت سال نمایندگی مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی توانست ارتباط مستقیم و مستمری با قشرهای مختلف مردمی برقرار نماید و به تعبیر بهتر هیچ نقطه ای از جغرافیای قم وجود ندارد که وی را نشناسد و دکتر امیرآبادی نیز ساکنان آن محله را به خاطر نداشته باشد.
امیرآبادی در زمره مدیران خدوم و در دسترس شهروندان قمی یاد می شود به نحوی که هر یک از اهالی استان قم که نیازمند برقراری ارتباط با وی بوده است به دور از هر نوع جناح بندی سیاسی یا مانع ارتباطی توانسته است مستقیم پاسخ مناسبی در خصوص خواسته قانونی‌اش دریافت کند.
یکی دیگر از نکاتی که می توان به خوبی در خصوص رمز و راز محبوبیت دکتر امیرآبادی فراهانی در قم ذکر کرد پیگیری آن دسته از مشکلاتی که اثر مستقیم با معیشت و زندگی روزمره مردم دارد از طریق ارائه طرح در مجلس شورای اسلامی یا پیگیری مستقیم از از وزیران و مقامات مسئول ؛ به نحوی که اکثریت نطق های دکتر امیرآبادی فراهانی در مجلس شورای اسلامی برگرفته از زبان حال شهروندان قمی است.
پیگیری تخصصی مشکلات و دریافت پیشنهادات از طریق ایجاد کارگروه های تخصصی یکی دیگر از از مواردی است که برخی شهروندان از آن به نیکی یاد می کردند.
تحریریه روزنامه اقتصاد آینده با حضور در میان اقشار مختلف مردمی اقدام به یک نظر سنجی شفاهی از برخی شهروندانی که قطعاً در انتخابات شرکت می کنند دریافت که فارغ از هر نوع نگاه سیاسی یا جناحی ؛ نفر نخست گزینه‌های رای این دسته از شهروندان با نام دکتر احمد امیرآبادی فراهانی شروع می شود.
در این میان رقابت جدی بین سایر نامزدها برای تصاحب دو صندلی باقیمانده مجلس شورای اسلامی با تنوع را دیده می شود در سبد رای برخی از این حوزویان که پاسخگوی نظرسنجی بودند نام نامزدهای حوزوی شنیده می شود و این اعتماد و اقبال مردمی نسبت به گزینه های حوزوی مجلس شورای اسلامی در سایر اقشار نیز دیده می‌شود.
از دیگر نکاتی که برخی شهروندان نسبت به آن متعجب بودند شیوه تبلیغات برخی نامزدهای کمتر شناخته شده در فضای مجازی است که تعامل خود را از واقعیت چهره به چهره به مجازی یک طرفه و صرف هزینه‌های هنگفت تبلیغات در کانالهای اصطلاحاً پرمخاطب پیگیری می‌کنند.



+ 1
مخالفم - 0

بازدید:

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top