کد خبر: 315066
۰
۰
نسخه چاپی

شگرد عجیب زورگیر مسافرکش نما در تبریز - متهم تاکنون به 4 فقره زور گیری اعتراف کرده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"فرهنگ نوروزی"درتشریح جزئیات این خبر،اظهارداشت:راننده مسافر کش نما با خودرو پراید و با نصب تابلوی تاکسی تلفنی، خانم جوانی را به عنوان مسافر در منطقه باغمیشه تبریز سوار خودرو می کند.

وی افزود: مسافر مزبور با مشاهده وضعیت غیر متعارف داخل خودرو، درخواست توقف و پیاده شدن از خودرو می کند که راننده نیز اهرم تعبیه شده در سقف خودرو برای ضربه زدن و انتقال مسافر به صندوق عقب را رها می کند که خانم نیز با هوشیاری صفحه را رد کرده و ضمن درگیری با راننده از رانندگان عبوری در خواست کمک می کند.

این مقام انتظامی گفت: راننده خودرو سواری دوو ای که متوجه موضوع می شود ضمن اطلاع به پلیس 110 با کمک سایر مردم، متهم را تعقیب و در نهایت به همراه یکی از خودروهای عبوری دیگر ضمن برخورد با خودروی پراید، آن را متوقف می کنند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: ماموران گشت کلانتری 17 پس از حضور در محل، متهم را که در حال فرار بود با همکاری مردم دستگیر و به یگان انتظامی منتقل می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم در تاریخ 26 فروردین 99، خودرو پراید را از شهر جدید سهند ربوده و از آن برای سرقت به عنف و زورگیری استفاده می کرده که تاکنون به 4 فقره سرقت به عنف و زور گیری نیز اعتراف کرده است.

وی درباره نحوه زورگیری و سرقت نیز ،گفت: متهم با تعبیه یک صفحه فلزی به سقف خودرو و دست کاری در پشتی صندلی عقب، پس از سوار کردن طعمه های خود، صفحه مزبور را رها و پس از برخورد با مسافر و وارد کردن ضربه ناگهانی و چرخش پشتی صندلی، مسافر به صندوق عقب خودرو پرتاب می شود.

سرهنگ نوروزی ضمن قدردانی از همکاری مردم تبریز در دستگیری متهم، به شهروندان توصیه کرد: از سوار شدن به خودروهای مسافر کش شخصی خودداری کرده و اگر شکایتی در این رابطه داشته باشند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.#

قم پرس : منتظر دریافت پیام های شما شهروندان عزیز هستیم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید