کد خبر: 315226
۰
۰
نسخه چاپی

كشف بيش از يك هزار قبضه سلاح غير مجاز در خوزستان

كشف بيش از يك هزار قبضه سلاح غير مجاز در خوزستان

كشف بيش از يك هزار قبضه سلاح غير مجاز در خوزستان

گروه استان ها_خوزستان_فرمانده انتظامي استان خوزستان از کشف يك هزار و 2 قبضه سلاح غير مجاز و دستگیری 802 تن از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجازدر سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "حيدر عباس زاده "در خصوص مبارزه بي امان با دارندگان سلاح غير مجاز و عاملان خريد و فروش سلاح ومهمات غير مجاز و عاملان تيراندازي ها،اظهار داشت: پليس امنيت عمومي با همكاري ساير يگان های انتظامی ، پليس هاي تخصصي و تلاش مستمر در سطح استان طی 41 روز گذشته با هماهنگي قضائي در عمليات های پي در پي 802 تن از عاملان تيراندازي ها و دارندگان سلاح غير مجاز را شناسايی و دستگير كرد.

وي افزود: در بازرسي از مخفيگاه متهمان جمعا يك هزار و2 قبضه سلاح غير مجاز به همراه 8 هزار و 161 عدد تير فشنگ كشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: پلیس مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح و دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیر اندازی برخورد جدی داشته تامحیط را برای متخلفان ناامن و برای مردم آرامش در پی داشته باشد.

سردار عباس زاده در پایان خاطر نشان کرد: درطول سال 98 در اجرای طرح خلع سلاح عمومی 6161 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه 123 هزار و 448 عدد انواع فشنگ از متهمان کشف و 4 هزار و 652 نفر از دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیر اندازی ها دستگیر شدند.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

قم پرس : منتظر دریافت پیام های شما شهروندان عزیز هستیم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید