کد خبر: 315238
۰
۰
نسخه چاپی

انهدام باند سارقان با 75 فقره سرقت

سردار "عزيزاله ملكي" در گفت‌ و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و لوازم داخل خودرو در شهرستان رشت، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به تشدید گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر رشت برای شناسايي متهم يا متهمان افزود: با تحقيقات همه جانبه پليسي و اقدامات شبانه روزی، سريالي و باندي بودن سرقت‌ها براي ماموران انتظامی محرز شد.

وی با بيان اينكه پس از بررسي شیوه و شگرد سرقت‌هاي صورت گرفته و سرنخ‌های به‌ دست آمده متهمان این پرونده و مخفیگاه آنها در شهر رشت شناسایی شد اظهار داشت: اكيپي از ماموران کلانتری 12، 13 و 22 با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملكي گفت: متهمان این پرونده که 7 مرد و 2 زن بودند در عملياتي غافلگيرانه دستگیر و در تحقیقات پلیس به 75 فقره سرقت منزل، مغازه و داخل خودور در سطح شهرستان رشت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: با دستگیری و انهدام این باند تعدادي از اقلام سرقتی کشف و تحویل مال باختگان شد.

وي به سابقه‌دار بودن متهمان اشاره كرد و بيان داشت: سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گيلان در پايان سهل‌انگاري و عدم استفاده از تجهيزات بازدارنده سرقت را علت عمده وقوع اكثر سرقت‌ها اعلام كرد و از شهروندان خواست با مجهز كردن منازل و خودرو‌هاي خود به تجهيزات حفاظتي و امنيتي از وقوع سرقت پيشگيري كنند.#

قم پرس : منتظر دریافت پیام های شما شهروندان عزیز هستیم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید