کد خبر: 315259
۰
۰
نسخه چاپی

کشف 145 کیلو تریاک در عملیات مشترک

کشف 145 کیلو تریاک در عملیات مشترک

کشف 145 کیلو تریاک در عملیات مشترک

گروه استان ها- تهران بزرگ- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگيري یک از قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس استان خوزستان خبر داد و گفت: در این عملیات 145 کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پي دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر علاوه بر توزیع مواد مخدر در تهران اخیراً یک باب منزل مسکونی در شهر اهواز اجاره و مقادیر فراوانی مواد مخدر تهیه و جمع آوری کرده است؛ بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مراقبت های ویژه پلیسی آغاز و تردد این فرد تحت کنترل ماموران پایگاه دهم قرار گرفت و در رصد های اطلاعاتی مشخص شد خبر صحت داشته و متهم علاوه بر شهر تهران در شهر اهواز نیز به توزیع مواد مخدر می پردازد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: با تکمیل رصد های اطلاعاتی توسط ماموران پایگاه دهم نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران پایگاه دهم به "استان خوزستان " اعزام شدند.

وی ابراز داشت: با همکاری پليس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان مخفیگاه متهم در شهر اهواز شناسایی شد و ماموران اعزامی موفق شدند هفتم اردیبهشت ماه در یک عملیات مشترک وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

حسنوند خاطر نشان کرد: در بازرسي از مخفیگاه متهم 145 کيلو و 200 گرم ترياک کشف و وی به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

قم پرس : منتظر دریافت پیام های شما شهروندان عزیز هستیم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید