کد خبر: 315264
۰
۰
نسخه چاپی

کلاهبرداری 50 میلیاردی از شهروندان کردستانی

سردار "علی آزادی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران اداره عملیات پلیس امنیت عمومی استان در پی یک کار اطلاعاتی و پلیسی هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری از شهروندان در سنندج شدند.

وی گفت: متهم به بهانه ساخت و ساز و با فریب شهروندان اعتماد آنان را جلب و پس از دریافت مبالغ هنگفت خود را از دید مال باختگان مخفی می کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه افزود: پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی، موضوع دستگیری کلاهبردار به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

سردار آزادی بیان داشت: در بررسی های تحقیقاتی ماموران مشخص شد، متهم در یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی نیز اقدام به ساخت و ساز کرده و از آن طریق از شهروندان آن استان به همین روش کلاهبرداری کرده است.

وی تصریح کرد: پس از اخذ نیابت قضائی ماموران انتظامی به شهرستان مورد نظر اعزام و طی یک عملیات غافلگیر کننده پلیسی موفق به دستگیری وی شدند.

سردار آزادی با اشاره به کشف بیش از یک هزار برگ مشتمل بر قرار داد و اسناد مربوطه و یک دستگاه لپ تاپ حاوی محتویات مجرمانه از مخفیگاه متهم اظهار داشت: متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به کلاهبرداری از 190 شهروند سنندجی به همین روش اقرار و به بیش از 50 میلیارد ریال از شهروندان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از انجام تحقیقات برای انجام مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.#

قم پرس : منتظر دریافت پیام های شما شهروندان عزیز هستیم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید