کد خبر: 316793
۰
۰
نسخه چاپی

میزگرد قدس نماد وحدت و مسلمانان در غنا برگزار شد

به گزارش قم پرس، به مناسبت روز جهانی قدس، میزگردی با عنوان «قدس نماد وحدت و مسلمانان» در محل ایستگاه شبکه ماهواره‌ای «پان افریکن» غنا برگزار شد.

در این برنامه تلویزیونی که به صورت مستقیم بر روی آنتن این شبکه قرار گرفت، علاوه بر کواسی پراد، مدیر شبکه، شیخ آناس سعیدو ساندو، مدیر اجرایی دفتر امام کل شیعیان غنا و برنارد مورنا، رییس حزب مجمع ملی مردم غنا حضور داشتند.

در این برنامه، سخنرانان ضمن روایت تاریخچه شکل‌گیری و تأسیس رژیم جعلی اسرائیل، به بحث و برسی چگونگی انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط امام خمینی (ره)، موقعیت کنونی جبهه مقاومت بویژه حزب الله، حقانیت این مبارزات از سوی ملت فلسطین، موقعیت تأسف بار مردم غزه، حمایت ایران از خط مقدم مبارزه با اشغالگری رژیم صهیونیستی و … پرداختند.

همچنین، مقاله «لحظه‌ای همدردی با برادران فلسطینی در روزنامه تایمز غنا منتشر شد. این مقاله که به قلم خمیس محمد از کنیا و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در نایروبی تهیه شده بود، جهت نشر در مطبوعات غنا در اختیار این نمایندگی قرار گرفت.

برگزاری مراسم روز قدس و سخنرانی شیخ عبد المومن در شهر تماله از طریق فضای مجازی، بزرگداشت روز قدس و سخنرانی برخی از علمای شیعه مستقر در اکرا از طریق فضای مجازی فیسبوک، پخش مستقیم سخنرانی مقام معظم رهبری از شبکه ماهواره‌ای «پان افریکن» و فعالیت رایزنی در سایت پرتال، شبکه مجازی، فیسبوک و واتس آپ از دیگر اقدامات این نمایندگی فرهنگی در روز جهانی قدس بود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید