کد خبر: 317024
۰
۰
نسخه چاپی

۲ فوتی و چهار مصدوم دیگر؛ حوادث جاده‌ای قم از کرونا خطرناک‌تر است

به گزارش روز جمعه مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم مهدی فراهانی با اشاره به حوادث رانندگی رخ داده طی شب گذشته و بامداد امروز در این استان، با بیان اینکه ۲ فوتی و چهار مصدوم حاصل ۲ تصادف جاده ای و یک تصادف شهری در قم بوده است، اظهار داشت: حدود ساعت ۲۳:۰۰ پنج شنبه شب واژگونی کامیون در محور سلفچگان - نیزار به فوت راننده آن منجر شد.

فراهانی افزود: حدود ساعت ۲۴:۰۰ نیز اتوبان قم - تهران نیز برخورد ۲ خودروی سواری مرگ یک تَن را در پی داشت.

سخنگوی اورژانس قم گفت: ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد روز جاری نیز تصادف ۲ خودروی سواری در بلوار ۱۵ خرداد قم چهار مجروح به جای گذاشت که مجروحان این حادثه با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

فراهانی در ادامه خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده چند مورد تصادف تک مجروحی نیز به وقوع پیوست که مجروحان آن در محل حادثه و به صورت سرپایی توسط پرسنل و کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا شدند.

این مقام مرکز فوریت های قم در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد:َ همچنان در ایامی که احساس می شود به نوعی مردم در حال جبران روزهای کرونایی و ماندن در خانه هستند و با اعضای خانواده سراسیمه در آمد و شد و در سفر و در جاده ها هستند توصیه می شود بیش از پیش مراقب خود و خانواده باشند و نکته های ایمنی در سفر را رعایت کنند.

فراهانی در پایان بیان کرد: حوادث ترافیکی در کمین است، و آمار حوادث و مرگ‌ و میر مربوط به حوادث جاده ای خطرناک تر از آمار کرونا رو به افزایش و فزونی است به همین علت بیش از پیش مراقب خود و خانواده باشیم./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید