کد خبر: 317118
۰
۰
نسخه چاپی

تولد سومین نوزاد سه قلو پس از کرونا در قم

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، این نوزادان یک دختر و ۲ نوزاد پسر هستند و حال مادر و نوزادان بسیار خوب گزارش شده است.

بیمارستان فرقانی پس از پاکسازی و ضدعفونی پذیرای بیماران غیرکرونایی است و همشهریان بدون هیچ نگرانی می‌توانند از خدمات این مرکز درمانی واقع در خیابان آیت الله طالقانی (آذر)، جنب میدان میرزای قمی بهره‌مند شوند.

«کرونا» ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه‌های انتقال آن عطسه، سرفه، دست‌دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می‌کنند، افراد علاوه بر پرهیز از دست‌دادن، روبوسی و حضور در مرکزهای عمومی؛ به‌هنگام عطسه لازم است، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

«ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید