کد خبر: 317167
۰
۰
نسخه چاپی

تخریب بقیع نماد کینه آل‌سعود از اهل بیت (ع) است

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: هشتم شوال یادآور یکی از تلخ‌ترین و دردآورترین حادثه‌ها در جهان اسلام است که در آن فرزندان شیطان و جاهلان شجره ملعونه وهابیت، آتش کینه خود را علیه پاک‌ترین و مقدس‌ترین سرزمین‌ها شعله‌ور کردند و قبور مطهر ائمه بقیع را تخریب کردند.

پیام ادامه یافته است: جاهلان متحجر و عقب‌مانده که با ادعای اسلام، افکار مسموم خود را منتشر می‌کنند و ذلیلانه و وحشت‌زده، از گفت‌وگوی عقلانی و مباحثه فرار می‌کنند.

پیام می‌افزاید: آل سعود خبیث و تکفیری‌های داعشی در ادامه فرقه‌های جعلی ساخته سرویس‌های امنیتی استکبار برای تفرقه و اختلاف‌افکنی بین مسلمانان تجهیز می‌شوند و به قتل و کشتار مسلمین در جای‌جای جهان می‌پردازند.

پیام حاکی است: داعش به‌عنوان مروج اسلام اموی و مروانی دستانی خون‌بار در جنایت و شقاوت دارد و از پدران وهابی و تکفیری خود درس‌هایی بسیار آموخته است. از جنایت‌های دردناک و تلخی که امروز در یمن واقع می‌شود تا هتک حرمت مساجد و مقابر در سوریه و همچنین تخریب قبور ائمه معصومین در سامرا و هتک حرمت عتبات عالیات همه در کارنامه ننگین و سیاه آل سعود، فرقه وهابیت و داعش ثبت‌شده و تاریخ این حجم پلیدی و ستمگری را فراموش نخواهد کرد.

پیام می‌افزاید: پایان کار این گمراهان خون‌خوار نزدیک است و اسلام مبتنی بر عقلانیت و متکی به معارف قرآن و اهل‌بیت‌(ع)، اسلام وابسته به دلارهای آمریکایی را نابود خواهد کرد.

پیام ادامه یافته است: محبان اهل‌بیت‌(ع) که روز هشتم شوال را به سوگ نشسته‌ و خاطره آن را زنده نگه‌داشته‌اند درراه مبارزه با اندیشه تکفیر، ثابت‌قدم و استوار حضور دارند و با پایان فساد و خونریزی ابلهان منحرف وهابی، ان‌شاءالله بقیع را دوباره خواهند ساخت و مضجع شریف ائمه هدی را به بهترین نحوه بازسازی خواهند کرد.

در هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری پس از اشغال مکه، وهابیان روی به مدینه آوردند و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر، سرانجام آن را اشغال کرده و مأمورین عثمانی را بیرون کردند و به تخریب قبور ائمه بقیع و دیگر قبور پرداختند./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید