کد خبر: 317187
۰
۰
نسخه چاپی

‌پدر شهیدان خداجو آسمانی شد

مرحوم «اصغر خداجو» پدر شهیدان «حسین و مهدی خداجو» درسن ۸۸ سالگی پس از سال‌ها فراق به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر مطهر وی در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) در جوار شهدا به خاک سپرده شد.
حسین متولد خرداد سال ۱۳۴۲ بود و در سال ۱۳۶۲ از طریق بسیج عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد، در فروردین همین سال در منطقه فکه به درجه جانبازی نایل آمد. بعد از عضویت در سپاه در آغازین روز فروردین سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد.
مهدی متولد آبان سال ۱۳۴۷ بود و در اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در عملیات بدر در منطقه فکه به شهادت رسید. پیکر مطهر وی نیز مفقود باقی ماند.

وداع با پیکر شهید مدافع حرم جواد الله کرمی‌

‌پدر شهیدان خداجو آسمانی شد

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم جواد الله کرم از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در معراج شهدا با حضور تعدادی از همرزمانش برگزار شد. این شهید بزرگوار در جریان حمله نیروهای تکفیری به «خان‌طومان» در زمان آتش‌بس در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۹۵ به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم «جواد الله کرم» متولد دوم تیر ماه سال ۱۳۶۰ و اهل محله مهرآباد تهران بود. وی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای دفاع از حرم عمه سادات داوطلبانه به سوریه اعزام شد و در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان‌طومان در زمان آتش‌بس سال ۹۵ به شهادت رسید. پیکر وی در منطقه ماند و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت.

۸۱ حسینیه شهدا میزبان برنامه های ارتحال امام خمینی (ره) هستند

جواد حامد زاده معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد خراسان رضوی گفت: برنامه های ارتحال امام خمینی (ره) در ۸۱ حسینیه شهدای استان خراسان رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه این برنامه‌ها در سطح شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود، افزود: سخنرانی افراد صاحب نظر و روشنگری حقایق تاریخ و روایتگری از دیگر برنامه‌های سالروز ارتحال حضرت امام به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی و مجازی، نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: مسابقه پیامکی وصیت نامه امام راحل ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) امسال شش هزار غذای گرم در بین نیازمندان توسط هیئت رهروان روح الله توزیع می‌شود.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید