ابتلای ۲۱۳۳ بیمار به کرونا در استان مرکزی

به گزارش قم پرس سید محمد جمالیان روز یکشنبه در ارتباط با آخرین وضعیت استان در زمینه شیوع کرونا ویروس اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در استان مرکزی شناسایی شده است.

وی افزود: از این تعداد ۲۳ مورد مربوط به شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و هفت مورد نیز در ساوه گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ارتباط با وضعیت درمان مبتلایان جدید به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بیان کرد: با توجه به شناسایی ۳۰ مورد جدید ابتلاء به این بیماری در استان، ۲۱ نفر از آن‌ها در شهرستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک به‌صورت سرپایی و قرنطینه در منزل تحت درمان و ۲ مورد نیز در بیمارستان بستری هستند.

جمالیان گفت: هفت مورد جدید ابتلاء در شهرستان ساوه نیز به‌صورت سرپایی و قرنطینه در منزل دوره درمان این بیماری را می‌گذرانند.

وی با اشاره به شمار مبتلایان جدید کرونا ویروس در استان مرکزی، عنوان کرد: تعداد مبتلایان به این بیماری از زمان شیوع کرونا تاکنون در استان به ۲ هزار و ۱۳۳ نفر رسیده است.

به گفته وی، از ۲ هزار و ۱۳۳ مورد مثبت در استان، ۱۳۹ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۵۶ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و یک‌هزار و ۴۳۸ مورد هم مرتبط با شهرستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده و تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلاء به کرونا ویروس ۱۷۲ نفر است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید