کد خبر: 317296
۰
۰
نسخه چاپی

سند آمایش منطقه‌ای و ملی به مجلس یازدهم ارائه می‌شود

به گزارش قم پرس محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، گزارشی مکتوب از چالشها و برنامه های دولت به نمایندگان مجلس ارائه کرد.

وی اعلام آمادگی کرد تا هفته ای یک روز با کارشناسان سازمان برنامه در جلسه ای غیر رسمی به مجلس آمده و اطلاعات مورد نیاز را به نمایندگان ارائه دهند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ابتدا شاخص های اقتصادی ۱۰ ساله کشور، دوم وضعیت اقتصاد ایران و عملکرد بودجه ۹۸ و آخرین وضعیت بودجه ۹۹ را گزارش خواهم داد.

نوبخت اظهار داشت: برنامه هایی برای مقابله با تحریم، اصلاح ساختار بودجه، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، جهش تولید داریم، علاوه بر این برنامه ای ویژه برای تولید و اشتغال گسترده و ویژه طراحی کردیم،

وی افزود: برای هریک از استان ها برنامه اشتغال ویژه داریم که ۲۵ درصد منابع آن اختصاص یافته، برنامه ای ویژه نیز برای مناطق روستایی و عشایری داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه برنامه ای برای کاهش فقر مطلق و همچنین آمایش منطقه ای و ملی داریم، گفت: رونمایی از سند آمایش منطقه ای و ملی به مجلس یازدهم ارائه خواهد شد؛ این موضوع مورد مطالبه رهبری انقلاب بود.

تکمیل می شود...

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید