شناسایی ۵۲ مورد جدید در کرمان/جیرفت و سیرجان انجام آزمایش نداشتند

به گزارش قم پرس مهدی شفیعی بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری اظهار در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان گفت: با ارسال ۲۵۹ نمونه به آزمایشگاه‌های استان کرمان تست ۵۲ نفر شامل چهار مورد بیمار بستری، ۱۴ مورد بیمار سرپایی، یک مورد پرسنل و ۳۳ مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده در ۲۴ ساعت گذشته از نظر کرونا مثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه از این افراد ۲۳ نفر زن و ۲۹ نفر مرد هستند، افزود: بیشترین تعداد مبتلایان شناسایی شده جدید مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۴۸ نفر است.

شفیعی شمار مبتلایان شناسایی شده جدید در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان را دو نفر و حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم را دو نفر ذکر کرد و افزود: دانشکده علوم پزشکی سیرجان و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته انجام آزمایش نداشتند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مجموع موارد دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون را دو هزار و ۵۶ نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۷۹۷ نفر بستری و هزار و ۲۵۹ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

وی از درگذشت دو بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان خبر داد و گفت: این موارد شامل یک زن از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک مرد ساکن ایرانشهر است که در یکی از بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان تحت درمان بود.

شفیعی بیان کرد: مجموع جان باختگان ابتلاء به کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون در استان کرمان ۸۷ نفر است.

در حالی طی ۲۴ ساعت گذشته دانشگاه علوم پزشکی جیرفت انجام آزمایش نداشته است که روز گذشته از ۹۸ مورد شناسایی شده ۵۳ مورد (بیشترین تعداد) مربوط به شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بود و شیوع کرونا طی روزهای اخیر در این حوزه سرعت گرفته است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید