تست ۱۲۴ نفر در استان کرمان مثبت شد / جیرفت در صدر آمار

به گزارش قم پرس مهدی شفیعی با اشاره به بررسی ۳۷۶ نمونه تست ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در سطح استان کرمان اظهار کرد: از این تعداد نتیجه تست ۱۲۴ نفر مثبت شد.

وی ادامه داد: موارد مثبت جدید شامل ۲۴ مورد افراد بستری در بیمارستان‌ها، ۵۵ مورد بیماران سرپایی، ۱۰ مورد پرسنل و ۳۵ مورد اطرافیان بیماران است.

شفیعی بیشترین تعداد موارد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته را مربوط به شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۷۰ مورد دانست و افزود: موارد مثبت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۲۴ مورد و دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۱۲ مورد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: همچنین در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۱۰ مورد و حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم هشت مورد در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه از بین مبتلایان جدید ۵۹ نفر زن و ۶۵ نفر مرد هستند، افزود: از مجموع تعداد دو هزار و ۱۸۰ مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان تعداد ۸۲۱ نفر آنها بستری و هزار و ۳۵۹ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

شفیعی از درگذشت سه نفر طی ۲۴ ساعت گذشته شامل یک زن و یک مرد از شهرستان‌های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک مرد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان به دلیل ابتلاء به کویید ۱۹ خبر داد و افزود: مجموع جانباختگان ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون ۹۰ نفر است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید