کد خبر: 319462
۰
۰
نسخه چاپی

تفاهم‌نامه احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومین با حضور نوبخت در قم امضا شد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری قم، محمدباقر نوبخت در این جلسه، افزود: با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، طرح احداث۱۰۰۰ واحد مسکونی در کمتر از یکسال برای افراد محروم در روستاها یا در مناطق حاشیه شهر اجرا و تحویل خواهد شد.

رییس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با تاکید بر برنامه‌های دولت در ایام در برکت دهه کرامت ادامه داد: در راستای جهش تولید و راهبرد ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برای سال ۹۹ در استان قم طرحی با ۲۷ پروژه و بیش از ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام خواهد گرفت.

نوبخت اضافه کرد: ازاین‌بین ۴۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال به ارزش تولیدات استان افزوده می‌شود و ۲ هزار و ۳۷۷ نفر هم فرصت جدید شغلی فراهم خواهد کرد .

وی خاطرنشان کرد: در سفر رییس‌جمهور به استان اعتبار ۳ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریالی برای ۲۴ پروژه در نظر گرفته‌شده بود که تاکنون بیش از اعتبار مصوب و بالغ‌بر ۵ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال تخصیص‌یافته و برای تکمیل این طرح‌ها دولت خود را موظف می‌داند تا در جهت خدمت گذاری به مردم استان قم پروژه‌ها اجرایی شود.

نوبخت افزود: مباحث مربوط به زیرساخت‌های راه ، راه‌آهن و تصفیه‌خانه و آب شرب از مصوبات این سفر خواهد بود و با توجه به‌ضرورت اجتماعی این طرح‌ها اجرایی می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: استاندار قم بی‌تردید خدمات ارزشمند و اثربخشی طی ایام کرونا داشت و به‌ویژه در روزهای سختی که مردم قم در مقابله با کرونا داشتند با تمام وجود تلاش کرد.

وی ادامه داد: استاندار قم در ایام شیوع کرونا با تمام توان پیگیر بود و مدیریتی اعمال کرد تا در اسرع زمان محدودیت‌هایی که آن بیماری سخت در استان به وجود آورده بود برطرف شود.

وی به تخصیص منابع مالی جهت تکمیل بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) از اعتبارات ویژه کرونا اشاره و اضافه کرد: این اعتبارات در راستای افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی صورت گرفته است.

معاون رییس جمهور با آرزوی سلامتی برای استاندار قم، گفت: از سوی دولت از شما قدردانی می‌کنم و آرزوی سلامتی کامل دارم تا مثل گذشته و در سنگر خدمت منشأ خیر باشید.

گفتنی است سرمست استاندار قم که به‌صورت ویدئوکنفرانس در این جلسه حضور داشت، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و با قدردانی از حمایت‌های دولت از برنامه‌های استان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) و ۱۰۰۰ میلیارد ریال جهت پرداخت معوقات کادر درمانی ، خرید تجهیزات و ملزومات بهداشتی استان، پشتوانه محکمی برای مدیریت بحران کرونا در استان بود و مردم قم از این خدمات دولت قدران هستند.

استاندار قم در پایان از توجه دولت به قم قدردانی نمود و بر نقش مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل پروژه‌های مسکن در استان تاکید کرد.

محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه روز جمعه در سفر خود به قم طرح های توسعه ای و برنامه های استان در حوزه جهش تولید را بررسی کرد./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید