کد خبر: 319496
۰
۰
نسخه چاپی

طرح نذر جمعه برای حمایت از محرومان در قم راه‌اندازی شد

به گزارش مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی روز شنبه در گفت‌وگویی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه گامی به‌سوی جامعه مهدوی اظهار کرد: مسجد جمکران به‌عنوان پایگاه عظیم تشیع و میعادگاه منتظران حضرت ولی‌عصر(عج) افتخار داشت جزو نخستین مراکزی باشد که بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب در ارتباط با رزمایش مواسات و همدلی، در شام نیمه شعبان «قرارگاه گامی به‌سوی جامعه مهدوی» را راه‌اندازی کند.

وی با تاکید بر اینکه جریان سازی در حوزه‌های مختلف از عوامل موفقیت فعالیت‌ها به‌ویژه فعالیت‌های مذهبی است، بیان کرد: این مسجد مقدس در ماه مبارک رمضان در سه سطح شهر قم، استان‌های کشور و بین‌الملل اقدام به اجرای رزمایش مواسات و همدلی کرد و توانست بالغ‌بر ۲۰ تن گوشت و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم را در مقاطع نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان باعنوان هدیه و تبرکی بین محرومان جامعه توزیع کند.

صدوقی با اشاره به اینکه اطلاعات خوبی از محرومین مناطق مختلف به‌صورت میدانی به دست آورده‌ایم که برای توزیع مطلوب حمایت‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد، افزود: با توجه به احادیث و روایاتی که در حوزه دفع بلا و قربانی برای سلامتی حضرت مهدی(عج) عنوان‌شده، برآن شدیم تا جریان سازی دائمی در حوزه قربانی برای سلامتی حضرت و رفع بلا از عالم را تحت عنوان پویش «نذر جمعه» راه‌اندازی کنیم تا همه افراد جامعه بتوانند با هر توان مالی در این طرح شرکت کنند.

وی ادامه داد: ترویج پویش نذر جمعه گامی موثر در جهت ایجاد انس بین تمامی قشرهای مختلف جامعه با امام زمان(عج) است و همه عاشقان و ارادتمندان آن حضرت می‌توانند با هر توان مالی در این پویش شرکت کنند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه جامعه مهدوی جامعه‌ای است که تمام شئون زندگی مرم آن جامعه مورد رضایت ولی خدا باشد، خاطرنشان کرد: به همین جهت ارادتمندان به ساحت مقدس امام زمان(عج) در همه ایران اسلامی می‌توانند با شماره‌گیری #۳۱۳*۷۸۰* در این پویش معنوی شرکت کنند. همچنین شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۱۳۱۰۴۳۰ بانک ملت به نام مسجد مقدس جمکران برای واریز وجوه نقدی در نظر گرفته‌شده، در ضمن عزیزانی که نذر گوسفند قربانی دارند می‌توانند با شماره ۳۷۲۵۴۷۰۰با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید