کد خبر: 319602
۰
۰
نسخه چاپی

نشریه جستارهای اقتصادی به عضویت پایگاه بین‌الملی اِبسکو درآمد

به گزارش قم پرس، بانک اطلاعاتی EBSCO دسترسی به اطلاعات و اسناد بیش از ۱۰۰۰۰ هزار مجله تمام متن به همراه خلاصه و نمایه بیش از ۴۰۰۰۰ هزار مجله مختلف علمی را در حوزه‌های علوم اجتماعی، علوم انسانی، آموزش و پرورش، کامپیوتر، علوم مهندسی، تجارت، و… را فراهم کرده است.

در ادامه پروژه ارتقای بین المللی نشریات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با پیگیری‌های انجام شده و تبادل مستمر اطلاعات و ارزیابی‌های انجام شده و اقناع تیم ارزیاب، نشریه جستارهای اقتصادی ایران در پایگاه معتبر بین المللی اِبسکو (EBSCO) نمایه سازی و ایندکس شد.

بنا براین گزارش، با پیگیری و همت گروه همکاری‌های علمی این نشریه توانست به عضویت این نمایه مهم بین المللی، که دارای جایگاه برجسته در زمینه عرضه و توزیع و اعتباربخشی به داده‌های علمی سراسر دنیا است، درآید و در ستون نمایه‌های این نشریه با لینک مستقیم قابل دسترس بوده و در فهرست پیوست نیز قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است بانک اطلاعاتی EBSCO دسترسی به اطلاعات و اسناد بیش از ۱۰۰۰۰ هزار مجله تمام متن به همراه خلاصه و نمایه بیش از ۴۰۰۰۰ هزار مجله مختلف علمی را در حوزه‌های علوم اجتماعی، علوم انسانی، آموزش و پرورش، کامپیوتر، علوم مهندسی، تجارت، و… را فراهم کرده است. این بانک اطلاعاتی شامل ۲۲۶۰۵ عنوان مجله است و قابلیت ارائه اطلاعات کتاب شناختی، چکیده، متن کامل، متن و تصویر را دارا است.

این بانک اطلاعاتی به بیش از ۳۷۵ هزار پایگاه جستجوی منابع و اسناد از جمله مدلاین و ۴۲ هزار کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی، سرویس مدیریت اشتراک گذاری نشریات برای ۳۵۵ هزار نشریه الکترونیکی، سیستم‌های پشتیبانی تصمیم گیری تشخیصی برای پزشکان، منابع آموزشی هدفمند برای کارشناسان آموزش و توسعه، و آرشیوهای دیجیتالی تاریخی مجهز است. پوشش موضوعی این پایگاه زمینه‌هایی از قبیل علوم، اقتصاد، ارتباطات، علوم کامپیوتر، علوم فنی و مهندسی، زبان شناسی، علوم انسانی، علوم اجتماعی، حقوق، هنر، ادبیات، پزشکی، روان شناسی و علوم تربیتی و تکنولوژی و مدیریت، آموزش و پرورش و …را شامل می‌شود.

این نمایه، در میان نمایه‌های مورد تأیید وزارت عتف، در رده بالاترین امتیاز اختصاص داده شده به نمایه‌های معتبر بین المللی اخذ شده برای نشریات قرار می‌گیرد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید