کد خبر: 319656
۰
۰
نسخه چاپی

آیت‌الله سیستانی نماد وحدت ملی عراق هستند

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علوی گرگانی، در این پیام آمده است: متاسفانه اخیرا یکی از روزنامه‌های عربستانی اهانتی آشکار را به مرجع عالی‌قدر جهان تشیع حضرت آیت‌الله‌العظمی سیستانی مدظله الوارف روا داشته‌اند.

آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرده‌است: شکی نیست که مرجعیت شیعه در طول تاریخ همیشه نقشی بی‌بدیل در مقابل تفرقه و دشمنی استکبار جهانی داشته است و مرجع تقلید شیعیان جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی سیستانی مدظله نیز بانفوذ کلمه و قدرت معنوی خود به نماد وحدت ملی عراق و ایستادگی در مقابل نقشه‌های دشمنان مستکبر تبدیل شده‌اند.

پیام حاکیست: اهانت اخیر که ناشی از عقده همیشگی دشمنان تشیع نسبت به مرجعیت دینی شیعه می‌باشد، نمی‌تواند ارادت و نفوذ معنوی مرجعیت را در میان شیعیان و مردم عراق کم‌رنگ کند.

این مرجع تقلید ضمن محکوم کردن این اهانت، طول عمر بابرکت برای آن مرجع عالی‌قدر آرزو و ابراز امیدواری کرده است: خداوند با فرج منتظر واقعی دل‌های مستضعفین عالم را شاد کرده و زمینه برپایی حکومت عدل الهی هرچه زودتر فراهم گردد.

توهین روزنامه سعودی الشرق الاوسط به حضرت آیت‌الله سیستانی موج خشم و نفرت کاربران شبکه‌های مجازی را برانگیخت؛ این روزنامه با انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز از آیت‌الله سیستانی در شماره ۱۵۱۹۳ در بالای صفحه ۱۳ مرتکب این اهانت شد که البته برخلاف قانون آزادی نشر است و توهینی آشکار به بزرگان دینی و حاکمیت عراق به شمار می‌رود.

هتک حرمت به آیت‌الله سیستانی در حالی صورت می‌گیرد که پیروزی بر گروه تروریستی داعش به برکت فتوای جهاد کفایی بود که ایشان صادر و تمام ملت عراق از آن تبعیت کرد و با وحدت پیروزی بزرگی برای عراق، منطقه و همه جهان تحقق بخشیدند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید