کد خبر: 319666
۰
۰
نسخه چاپی

تلاش ملی‌پوش قمی برای کسب طلای المپیک در روزهای کرونایی

علیرضا نجاتی دوبنده پوش قمی تیم ملی کشتی فرنگی ایران که موفق به کسب سهمیه رقابت‌های المپیک توکیو شده است با اشاره به شرایط کرونایی و تعطیلی تمرینات تیم ملی گفت: برای کسی که بخواهد موفقیت کسب کند و نتیجه بگیرد توقف معنایی ندارد حتی در این روزها که تمرینات تیم ملی به خاطر شرایط موجود و بیماری کرونا تعطیل است به صورت مداوم و شخصی تمرین می‌کنم و به طور مرتب با کادر فنی تیم ملی و در رأس آن محمد بنا سرمربی تیم کشورمان تلفنی در ارتباط هستم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به کسب دو مدال در سال ۲۰۱۸ و اعتماد سرمربی تیم ملی گفت: پاسخ اعتماد محمد بنا سرمربی تیم ملی را با کسب سهمیه المپیک دادم و توانستم موفقیت بزرگی را کسب کنم و اکنون برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی در المپیک کشتی گیران باید در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند و پس از آن در یک رقابت بین المللی حضور یابند. پس از آن نفرات برتر هر وزن در انتخابی نهایی به میدان می‌روند که من از این مرحله به رقابت می‌پردازم.

نجاتی در پایان با تشکر از حمایت‌های رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم پس از کسب سهمیه المپیک گفت: امیدوارم بتوانم با موفقیت در المپیک زحمات چندین ساله تمامی مربیانم را جبران و برای ایران عزیز افتخارآفرینی کنم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید