کد خبر: 319744
۰
۰
نسخه چاپی

مدیر جدید مرکز فضای مجازی سراج استان قم معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر در مراسم معارفه مدیر جدید سازمان فضای مجازی سراج مرکز قم خراسانی زاده معاون ارتباطات سازمان فضای مجازی سراج با اشاره به وظایف جریان انقلابی در فضای مجازی از تهدیدات و فرصت‌های در حوزه شبکه‌های اجتماعی افزود: نیروهای انقلابی باید به فضای مجازی نگاه تمدنی داشته باشند.

حجت الاسلام ولدان دبیر جبهه فرهنگی فعالان انقلاب اسلامی استان قم هم در این مراسم با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به توجه بیشتر به فضای مجازی گفت: فعالیت در فضای مجازی انقلاب باید متمرکز به آگاه سازی و روشنگری باشد.

مدیر جدید مرکز فضای مجازی سراج استان قم معرفی شد

باقری مدیر مرکز فضای مجازی سراج قم با اشاره به ظرفیت‌های استان قم بویژه وجود حوزه علمیه اظهار داشت: برای فعالیت در فضای مجازی با رویکرد تمدن سازی از ظرفیت‌های موجود استان قم استفاده کنیم و سراج مکانی برای فعالیت و هم افزایی نیروهای انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: محور فعالیت ما آموزش جوانان دهه هشتادی در مباحثی مثل برنامه نویسی، اپلیکیشن‌های موبایلی و بازی سازی خواهد بود.

در پایان این مراسم از زحمات سیدعلی پور طباطبایی مدیر سابق مرکز فضای مجازی سراج استان قم تقدیر و طی حکمی از سوی منصور امینی رئیس سازمان فضای مجازی سراج، احسان باقری به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید