بستری ۳۷ مورد جدید مبتلا به کرونا در اردبیل/۲۳۳ نفر کل بستری‌ها

محمدرضا رضایی‌بنا عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ مورد بستری جدید به علت ابتلاء به ویروس کرونا در استان اردبیل گزارش شده است.

وی با اشاره به این‌که تعداد کل بستری‌های مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۲۳۳ نفر است، افزود: از این تعداد ۴۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری هستند و ۱۶ مورد ترخیص و یک مورد فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی استان ثبت شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با توجه به اینکه آمار کل بستری‌ها رو به افزایش است لذا استان اردبیل در حال حاضر در وضعیت هشدار قرار دارد و تا وضعیت قرمز یک قدم فاصله داریم.

رضایی‌بنا بیان کرد: با افزایش بستری‌ها طبق تصمیمات ستادهای استانی و تأیید ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، درباره اعمال محدودیت‌ها از روز شنبه هفته پیش رو تصمیم گیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعمال محدودیت‌ها باعث ایجاد مشکلات در اقتصاد و در آمد خانواده‌ها می‌شود و به همین منظور است که همه روزه توصیه می‌کنیم تا مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و موارد ضدعفونی کننده و پرهیز از حضور در مراکز پرتجمع و میهمانی‌ها و مراسمات در کاهش آمار ابتلاء به بیماری کرونا همکاری کنند تا استان اردبیل به وضعیت قرمز بازنگردد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید