کد خبر: 321625
۰
۰
نسخه چاپی

تبلیغات کاربردی ترین سلاح در جنگ است

به گزارش قم پرس نصرت‌الله لطفی ظهر دوشنبه در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و نماینده ولی‌فقیه در استان قم نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نهادی فرا سازمانی و فراجناحی دانست و افزود: ۲۵ وزارتخانه و نهاد انقلابی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عضو هستند که شورا برای همه اعضا وظایفی را تعیین کرده است.

وی مأموریت این شورا را تبلیغی عنوان کرد و افزود: در نظر داریم تا طبق فرمان امام خمینی (ره) هماهنگی مورد نیاز را در حوزه تبلیغات رقم بزنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، سلاح تبلیغات را کاربردی‌تر از هر سلاح دیگری در جنگ دانست و تصریح کرد: حوادث غیرمترقبه جهان اسلام در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی گفت: در نیمه شعبان سال جاری که به دلیل شیوع کرونا برای برگزاری مراسم از ظرفیت رسانه و فضای مجازی استفاده شد، مردم را به بالای پشت بام‌ها کشانده تا بانگ لبیک یا مهدی (عج) را در سراسر ایران طنین‌انداز کنند.

لطفی ابراز کرد: با همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پرچم مزین به نام امام حسن مجتبی (ع) در بقاع متبرکه سراسر کشور و آستان‌های مقدس برافراشته شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید