۵۳۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های البرز بستری هستند

به گزارش قم پرس، دکتر حسین کریم ضمن اعلام آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهار کرد: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزار و ۲۳۵ نفر بوده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۵۸۲ مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۳۶ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۲۱۴ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۹۴ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده‌اند که ۷۳ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

دکتر کریم با اشاره به اینکه تعداد ۱۳۶ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند، گفت: تعداد بیماران بستری شده بدحال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۳۰ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته هشت بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۷۸۵ نفر رسید.

دکتر کریم اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۱ هزار و ۹۰۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید