کد خبر: 321993
۰
۰
نسخه چاپی

خبرگزاری مهر قلم و زبان نظام انقلاب اسلامی است 

خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری ظهر یکشنبه در دیدار با مدیر و اعضای تحریریه خبرگزاری مهر و همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با اشاره به نقش پیام رسانی و صداقت در انتقال پیام گفت: خبرگزاری مهر زبان و قلم انقلاب اسلامی است و در وقت لازم باید منویات این انقلاب را با زبان و قلم خود به همه علاقه مندان منتقل کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به علاقه مردم به حضرت سید الشهدا (ع) گفت: مردم ما ارادت و علاقه ویژه‌ای به امام حسین علیه السلام دارند اما برخی نمی‌دانند این عشق و علاقه را چگونه ابراز کنند در این میان نقش تبلیغات اسلامی و خبرگزاری مهر برای هدایت مردم بیشتر محسوس می‌شود با اطلاع رسانی مطلوب مردم را به سمت درستی هدایت کنید تا از انحرافات در این زمینه جلوگیری شود.

خبرگزاری مهر قلم و زبان نظام انقلاب اسلامی است 

تربیت نیروی رسانه‌ای انقلابی

وی با اشاره به اینکه خبر یک علم است علم اگر بخواهد به دست بیاید حتماً باید یک پژوهشگاه یا مرکز علمی برای خود داشته باشد و اگر فاقد این امر باشد مؤثر نیست، گفت: باید افرادی که فن و دانش لازم را دارند از ظرفیت آن‌ها استفاده شود تا این فعالیت‌ها به طور فراگیر گسترش دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) افزود: آموزه‌های اولیای دین ما بر همین اساس است که برای اطلاع رسانی باید علم و عمل با هم باشد پس تحلیل و خبر باید با علم باشد باید صداقت و درستی کار شما در عرصه خبر را مردم لمس کنند تا به شما پناه ببرند.

وی در ادامه با تاکید بر کادر سازی و آموزش نیروهای توانمند گفت: باید در زمینه تربیت نیروی‌های مطلوب و کاردان وارد عمل شد و اهل آن را پیدا کنید تا این امانت را به آنها تحویل داده شود و به دور از فضای تبلیغی باید در ارائه خبر به مردم امنیت و آرامش را به ارمغان آورید.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری هم با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی هم بر این اساس باید نکته‌سنجی کند و خواسته مردم و جوانان امروز شناسایی کند گفت: ما باید با جدیت پاسخگوی نیاز روز جوانان باشیم اگر پاسخ آنها را با برنامه‌ریزی و جدیت ندهیم دشمن وارد کار شده و اقدام به برنامه‌ریزی می‌کند و به انقلاب خسارت خواهد زد.

خبرگزاری مهر قلم و زبان نظام انقلاب اسلامی است 

وی با اشاره به ضرورت ایجاد یک اتاق فکر در جریان انقلابی و رسانه‌ای گفت: باید بین سازمان تبلیغات، خبرگزاری مهر، سایر رسانه‌ها و گروه‌ها و نخبگان یک اتاق فکر ایجاد شود و اولویت‌های امروز جامعه را شناسایی و برای پاسخ به آن راهکار ارائه کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به پراکندگی نیروهای انقلاب در عرصه‌های مختلف گفت: امروز یکی از ضرورت‌های جبهه انقلاب اسلامی یکپارچگی و هم افزایی نیروهای انقلاب اسلامی است هستند نیاز است تا با بهره‌گیری از آرا و اندیشه‌های یکدیگر خطاها را کاهش دهیم.

گفتنی است در پایان این دیدار از دو تن از خبرنگاران فعال خبرگزاری مهر استان قم تجلیل شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید