کد خبر: 322251
۰
۰
نسخه چاپی

آرزوی همیشگی ما آبادانی نواحی مرزی غرب کشور بوده است

به گزارش قم پرس حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (پنجشنبه) در آیین بهره برداری از طرح عظیم توسعه منابع آب و خاک در نواحی مرزی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مردم ما امروز شاهد افتتاح یکی از طرح‌های بسیار بزرگ توسعه آب و خاک در مناطق مرزی کشور هستند.

وی عنوان کرد: امید و آرزوهایی در ایام دفاع مقدس در ذهن ما بود و از این مناطق زیاد عبور می‌کردیم. آن زمان این مناطق میدان جنگ و زد و خورد بود، آرزوی ما این بود که یک روزی جنگ با پیروزی رزمندگان اسلام تمام و این دشت‌ها آباد شود و مردم ما بتوانند از سرزمین خود به بهترین وجه استفاده و بهره برداری کنند.

رئیس‌جمهور افزود: از ابتدای دولت یکی از طرح‌های مورد نظر، همین طرح بزرگ در منطقه غرب کشور بود. امروز شاهد ۲۳ هزار هکتار طرح‌های مهم غرب کشور در زمینه آب و خاک هستیم که در این افتتاح هم دشت ازگله، ذهاب شمالی و جنوبی و قراویز تحت تاثیر این سیستم قرار می‌گیرد و مردم عزیز این منطقه شاهد خواهند بود.

روحانی در بخشی از این مراسم و پس از ارائه توضیحات از سوی وزیر جهاد کشاورزی، عنوان کرد: آقای خاوازی، حتما طرح خود را برای احیای ۵۰ هزار هکتار دیگر در منطقه سر پل ذهاب را حتما در هفته آینده بفرستید و اگر برای احیای این ۵۰ هزار هکتار با وزارت نیرو هماهنگ باشید و آب آن تامین شود و تا پایان سال بتوانید این طرح را افتتاح کنید و نهایی شود، این قول را به شما می‌دهم که بودجه آن را تامین کنیم. البته به این شرط که نامه شما اوایل هفته به دست ما برسد.

ادامه دارد ...

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید