نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان مرکزی تداوم یابد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جمالیان روز شنبه در نشست ستاد مد️یریت بیماری کرونا در استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: استان مرکزی سومین استان پیر کشور است و مردم به تبع با استان‌های قرمز تعامل و ارتباط دارند و از سوی دیگر مدیران نیز در شهرهای قرمز در حال تردد هستند که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای آن‌ها ضروری قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: در ماه‌های اخیر بیشترین میزان مبتلایان بستری در بیمارستان‌های استان به دلیل حضور افراد در مراسم از جمله دورهمی شبانه و خانوادگی، عروسی و عزاداری در سایر استان‌ها بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: با توجه به تاکید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه و نهادهای اجرایی استان خوشبختانه گزارشات حاکی از رعایت نکات بهداشتی در خصوص کووید ۱۹ است. ️

به گفته جمالیان مردم در شهرستان‌های دلیجان و شازند در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به سایر شهرستان‌ها ضعیف‌تر عمل کردند و باید اقدامات جدی در این حوزه صورت پذیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و صفر استان مرکزی برگزاری مراسم عزاداری را بزرگترین دغدغه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: از هیأت‌های عزاداری انتظار می‌رود، به منظور جلوگیری از ابتلاء افراد به کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

جمالیان وضعیت ️هفت شهر استان مرکزی را در مواجهه با کرونا قرمز اعلام کرد و گفت: در این شهرها بر اساس پروتکل‌های بهداشتی باید محدودیت اعمال شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید