کد خبر: 324955
۰
۰
نسخه چاپی

۹ مرکز سلامت در قم به بیماران کرونایی خدمات رایگان می‌دهند

در اطلاعیه روز سه‌شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم آمده‌است: این مراکز ۹ گانه ویزیت و همچنین درمان سرپایی رایگان بیماران مشکوک به کرونا را در سطح شهر قم بر عهده دارند که مرکز امام حسن عسکری (ع) واقع در شهرک امام حسن عسکری (ع)، رو به روی کوی ۴، جنب مسجد امام حسن (ع) یکی از این مراکز است.

بنا براین اطلاعیه همچنین پایگاه سلامت بعثت به نشانی نیروگاه، شیرخوارگاه، رو به روی صندوق امام موسی بن جعفر (ع) و مرکز فرقانی در انتهای شیخ آباد، ۱۶ متری ولی عصر (عج)، کوی ۴۴ از دیگر مراکزی هستند که این خدمات را ارائه می‌دهند.

در این اطلاعیه آمده‌است: درعین حال سه مرکز دیگر در قم یعنی مرکز پنبه چی (خیابان امام خمینی (ره)، رو به روی کلانتری ۱۷)، مرکز شهدا (خیابان انقلاب، بعد از سه راه سجادیه، کوی ۳۹، شماره ۴۲) و مرکز جندقیان (خیابان شهید دل آذر، خیابان زاویه، جنب میدان زاویه) نیز از جمله این مراکز هستند.

اطلاعیه ادامه یافته است: پایگاه سلامت خوراکیان به نشانی بلوار ۱۵ خرداد، جنب آستان مقدس امامزاده شاه سید علی (س) و مرکز پردیس واقع در پردیسان، خیابان ایمان، کوی ۵ هم از دیگر مراکز خدمات جامع سلامت در قم هستند که ویزیت و درمان سرپایی بیماران مشکوک به کووید ۱۹ را بر عهده دارند.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: همچنین بیماران مشکوک به کرونا در محدوده بلوار محمد امین (ص)، ۴۵ متری شهید صدوقی (ره)، شهرک قدس و مناطق اطراف نیز می توانند به مرکز امام خمینی (ره) در انتهای ۴۵ متری شهید صدوقی (ره)، بلوار شهید کریمی (ره) رو به روی خیابان لقمان حکیم مراجعه کنند.

وضعیت کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید