در حال جنگ با دشمن نامرئی هستیم

به گزارش قم پرس به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم اکنون در حال سخنرانی در هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل است.

رئیس جمهور آمریکا در ابتدای سخنرانی مجازی خود بار دیگر در راستای سیاست چین‌هراسانه این کشور شیوع «ویروس چینی» را بزرگترین چالش جهان از زمان جنگ دوم توصیف کرد و گفت: با گذشت ۷۵ سال از پایان یافتن جنگ جهانی دوم و شکل‌گیری سازمان ملل، ما دوباره درگیر نبرد جهانی بزرگی هستیم و نبرد شدیدی علیه دشمن نامرئی، ویروس چینی راه انداخته ایم؛ ویروسی که جان افراد بیشماری را در ۱۸۸ کشور گرفته است. در انتظار تولید و توزیع واکسن آن هستیم. باید کشوری که باعث گسترش این ویروس شده است پاسخگو باشد؛ چین پروازهای داخلی را لغو کرد اما به پروازهای خارجی اجازه پرواز داد. سازمان بهداشت جهانی تحت نفوذ چین است! سازمان ملل چین را پاسخگو بداند. پکن همچنین محیط زیست را نیز به شکل گسترده ای آلوده می کند!

دونالد ترامپ در ادامه پیرامون ایران نیز با طرح ادعائی مضحک مدعی شد: ما در راستای توقف برنامه هسته‌ای ایران تلاش می‌کنیم و از توافق هسته‌ای شکست خورده با این کشور خارج شدیم و شدیدترین تحریم‌ها را علیه بزرگترین حامی تروریسم اعمال کردیم!

وی در ادامه مدعی شد که پیشرفت بزرگی در روند صلح (!) در غرب آسیا ایجاد شده است و به زودی کشورهای دیگری به روند سازش با رژیم صهیونیستی خواهند پیوست!

ترامپ بار دیگر به ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» اشاره کرد و مدعی شد که در راستای جلوگیری از تروریسم به این اقدام مبادرت ورزیده است!

رئیس جمهور آمریکا پیرامون درگیری های در افغانستان که پس از تهاجم ائتلاف ناتو به سرکردگی کشورش رو به افزایش نهاده است، نیز وعده داد: تلاش ما پایان جنگ در افغانستان است و قطعاً سربازانمان را از این کشور باز می‌گردانیم.

او در ادامه ادعا کرد که آمریکا در کنار مردم ونزوئلا و کوبا سایر کشورهای برای تحقق دموکراسی ایستاده است!

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید