اعتبار ۸۲۰ میلیونی برای بهداشت مدارس/وعده ۲۰۰ هزار ماسک رایگان

محمد علی واقعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از ۱۵ شهریور ماه و آغاز سال تحصیلی جدید تاکنون ۸۲۰ میلیون تومان به مدارس خراسان‌جنوبی برای مسائل مرتبط با بهداشت دانش‌آموزان و خرید ملزومات ضدعفونی کننده اختصاص یافته است.

۵۰۰ میلیون برای خرید ملزومات ضدعفونی هزینه شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهارکرد: از این ۸۲۰ میلیون تومان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده و ۱۲۰ میلیون تومان نیز برای تکمیل سرویس‌های بهداشتی مدارس و جداسازی آبخوری‌ها هزینه شده است.

واقعی افزود: همچنین ۲۰۰ میلیون تومان نیز به صورت متمرکز توسط آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی برای خرید ملزومات بهداشتی مدارس هزینه شد.

وی گفت: از طرف دیگر یک میلیارد و ۳۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در راستای همین مسائل مرتبط با ضدعفونی کردن مدارس و رعایت مؤلفه‌های بهداشتی به مدارس کم برخوردار استان اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهارکرد: البته اعتبارات خراسان‌جنوبی در این حوزه بیشتر در مدارس کم برخوردار استان هزینه می‌شود و مبلغی به مدارس هیئت امنایی و مشابه آن اختصاص نخواهد یافت.

امیدواری به تحقق یک وعده

واقعی با اشاره به وعده استاندار خراسان‌جنوبی در زمینه اعطای ۲۰۰ هزار ماسک رایگان به مدارس مناطق محروم خراسان‌جنوبی در روز بازگشایی مدارس یادآورشد: این وعده تاکنون محقق نشده است ولی از آنجایی استاندار خراسان‌جنوبی همیشه پایبند قول و وعده‌هایشان بوده‌اند، امیدواریم این موضوع نیز محقق شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید