کد خبر: 325076
۰
۰
نسخه چاپی

مسئولیت پذیری، وجدان کاری و پاسخگویی صفات بارز در فرهنگ بسیجی است

به گزارش قم پرس بهرام سرمست عصر پنجشنبه در دیدار با تعدادی از بسیجیان و فرمانده سازمان بسیج ادارات استان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، با اشاره به لزوم تداوم فرهنگ و تفکر بسیجی و خدمت صادقانه، اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خصوصیاتی بارز و بی مثالی در خدمت به مردم دارند که باید نسبت به بهره‌گیری از این خصوصیات اقدام شود.

استاندار قم با بیان شخصیت و ماهیت موضوع دفاع مقدس به عنوان الگوی زندگی، افزود: دفاع مقدس فرهنگی تمدن ساز است که باید در تمامی مراحل زندگی ما ظهور و بروز کند.

وی به اجرای رزمایش مواسات در بین عموم مردم در ایام شیوع کرونا اشاره و تصریح کرد: این رزمایش که در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور به اجرا درآمد نمونه‌ای کم نظیر از جلوه‌های فرهنگ و تمدن ایثار و فداکاری بود که در دوران کرونا جلوه کرد.

سرمست مسئولیت پذیری، وجدان کاری و پاسخگویی را از جمله صفات بارز در فرهنگ ایثار و بسیجی عنوان کرد و گفت: ترویج روحیه بسیجی و انگیزه فرهنگی در زمان مقابله با جنگ اقتصادی، فرهنگی و مبارزه با کرونا بین مردم یک وظیفه عمومی است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ روحیه انقلابی و جهادی در همه مراحل زندگی، گفت: مدیریت فعال، پویا و کارآمد از مؤلفه‌های نظام جمهوری اسلامی است، که می‌توان از ظرفیت کارکنان بسیجی در رصد خدمات به مردم بهره برد و نگاه اصیل ایثارگران و تفکر بسیجی در سطح ادارات اجرایی کرد.

استاندار قم با اشاره به اهمیت وحدت و همگرایی در جامعه، گفت : عملکرد جامع و صحیح در مقابل آسیب‌های اجتماعی و بحران‌های امنیتی در گرو تقویت روحیه جمعی و اعتماد عمومی در جامعه است.

وی افزود: برخی روال‌های اداری به طور ناصحیح شکل گرفته که لازم است با نهادینه ساختن فرهنگ کار و احساس وظیفه و توجه به مردم، تقویت میز خدمت در دستگاه‌ها و جلب رضایت همگانی در حفظ سرمایه‌های اجتماعی کشور و اصلاح این روال‌ها اقدام کرد.

سرمست ارتقا فرآیندهای سازمانی و بهبودی خدمت رسانی به مردم را از دغدغه‌های اصلی مدیریت استان دانست و افزود: انتقاد سازنده همراه با پیشنهاد عملی در حل مشکلات اهمیت ویژه‌ای دارد که با پیگیری و مداومت می‌توان شرایط مناسب خدمت در ادارات را فراهم کرد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید