کد خبر: 325113
۰
۰
نسخه چاپی

مرگ ۱۶ بیمار جدید رکورد جانباختگان کرونایی قم را شکست

به گزارش عصر جمعه روابط عمومی علوم پزشکی قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: در شبانه روز منتهی به چهارم مهرماه ۱۵۱ تَن با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا در اورژانس مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

محمدرضا قدیر با اشاره به بستری شدن ۱۰۱ بیمار کرونایی جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان افزود: ۱۱۶ تَن از بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری شده بودند، نیز ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۷۴۷ تَن مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم بستری می باشند که وضعیت جسمانی ۱۲۱ تَن از آنها وخیم است.

وضعیت کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

/

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید