۹۶۲ نفر مبتلا به کرونا در فارس جان باختند/۸۵ بیمار کرونایی بد حال

به گزارش قم پرس، دکتر روح الله حسینی با اعلام این گزارش در استودیو سلامت فارس، نسبت به افزایش موارد مثبت شناسایی شده در استان طی روزهای اخیر هشدار داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان فارس تاکنون ۵۱ هزار و ۸۰۳ مورد مثبت قطعی شناسایی شده است.

وی همچنین با ابراز تأسف از مرگ ۶ هم استانی در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، افزود: با افزوده شدن این تعداد، مجموع جان باختگان ناشی از کرونا ویروس در استان فارس به ۹۶۲ نفر افزایش یافت.

او موارد نمونه گیری در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان از ابتدا تاکنون را نیز ۲۸۳ هزار و ۹۹۱ مورد اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه در ادامه با اشاره به بستری ۶۸۵ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان، اظهار کرد: از این تعداد ۸۵ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که امیدواریم با توجه به خدمات تیم‌های پزشکی به زودی سلامتی خود را بازیابند.

دکتر حسینی همچنین تعداد بهبودیافتگان این بیماری از ابتدای شیوع در استان را که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند، ۴۷ هزار و ۹۵۱ نفر اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایان این گزارش از عموم مردم استان خواست تا با دقت نظر ویژه نسبت به سلامت خود و اطرافیان، در صورت خروج از منزل استفاده از ماسک و حفظ فاصله با دیگران را جدی بگیرند.

او تاکید کرد: به ویژه استفاده از ماسک در صورت ضرورت حضور در مکان‌های مسقف، یک الزام بهداشتی است که باید جدی گرفته شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید