۱۷ بیمار جدید کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد/ فوت ۲ نفر

به گزارش قم پرس دکتر مجید شیرانی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان در چهارمین روز از مهرماه سال ۹۹ عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۵ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۴۴ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۱۷ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: هم اکنون ۱۷۷ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۳۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند.

وی گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۲۵۲ نفر می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: هم اکنون ۳۲ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید