تعداد بیماران کرونایی بستری در کرمانشاه از مرز ۴۰۰ نفر گذشت

به گزارش قم پرس مهدی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۵۴ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان بستری شدند که جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۳۵۰ نفر رسید و هم‌اکنون ۴۱۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۶ نفر است که از این تعداد سه مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه و دو مورد مربوط به شهرستان اسلام آباد غرب و یک مورد مربوط به شهرستان کنگاور است.

وی گفت: بر اساس این آمار از ابتدای اپیدمی تا کنون تعداد موارد فوت در شهرستان کرمانشاه به ۳۳۵ نفر، در اسلام آباد غرب به ۵۲ نفر و در کنگاور به ۲۳ نفر و مجموع جان باختگان در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۹۲ نفر رسید.

به گفته محمدی، از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۲ هزار و ۴۹۹ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۵۰۲ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۵۹ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید