کد خبر: 325174
۰
۰
نسخه چاپی

راهپیمایی اربعین ممنوع است/لزوم کاهش قیمت ماسک برای اقشارضعیف قمی

به گزارش قم پرس بیژن سلیمان‌پور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: ادارات و مراکز دولتی باید در جهت ارتقای سطح آگاهی شهروندان در پیشگیری از شیوع کرونا اقدام به نصب بنر کنند و مرکز بهداشت نیز باید در این راستا به تولید محتوا بپردازد.

وی با بیان اینکه در استان قم شرایط خوبی در تولید ماسک وجود دارد، تصریح کرد: قیمت تمام‌شده ماسک بالاست و این یکی از دغدغه‌های مردم در تأمین بوده که با تمهیدات لازم قیمت تمام‌شده ماسک برای اقشار ضعیف باید کاهش یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با تاکید بر اینکه درباره اربعین به‌طور رسمی اعلام می‌شود که با توجه به افزایش شیوع کرونا هیچ‌گونه مراسمی که منجر به تجمع شود برپا نمی‌شود، گفت: راهپیمایی نیز بر اساس دستورالعمل‌ها ممنوع است و دسته‌جات عزاداری با رعایت پروتکل‌ها در فضای باز و در سطح محدود می‌توانند مراسم برگزار کنند.

وی با بیان اینکه تشییع‌جنازه‌ها در قم بسیار محدود و با چند نفر برگزار می‌شود، تصریح کرد: با افزایش نظارت مانع از برگزاری مراسم ترحیم در مساجد می‌شویم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید