بستری ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل/ ۳۵ نفر ترخیص شدند

شهرام حبیب زاده عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۴ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۳۵ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با ابراز تأسف از فوت ۴ نفر بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۲۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۰ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

حبیب زاده با تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی جامعه پزشکی و کادر درمان، آمار کل بهبود یافتگان کرونا در استان اردبیل را ۶ هزار و ۷۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: بهبود یافتگان می‌توانند پس از طی یک ماه بهبودی با مراجعه به مراکز درمانی با اهدای پلاسمای خود در بهبودی بیماران مبتلا به کرونا کمک مؤثری ارائه دهند.

بستری ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل/ ۳۵ نفر ترخیص شدند

خطر ابتلاء به کرونا بسیار جدی است / ‏با رعایت‬ پروتکل‌های بهداشتی کادر درمان را یاری کنیم

وی گفت: همچنان توصیه ما به مردم استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده است به طوری که مردم باید سعی کنند به هیچ عنوان بدون ماسک بیرون از خانه نیایند چرا که خطر ابتلاء به بیماری کرونا بسیار جدی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از رسانه‌ها و مسئولین اجرایی خواستار فرهنگ‌سازی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و افزود: مسئولین در زمینه فرهنگ‌سازی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مخصوصاً در ادارات بیش از پیش همت کنند و مردم نیز برای حفظ جان خود و عزیزانشان در رعایت توصیه‌های بهداشتی کوتاهی نکنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید