بستری ۲۳۹ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار مهر سیدعلیرضا مروجی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ بیمار حاد تنفسی جدید در منطقه کاشان بستری شده اند، اظهار داشت: از این بین ۴۱ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده اند.

وی با اشاره به اینکه حداقل سن این بیماران ۲۰ و حداکثر سن آنها ۹۴ سال است، ابراز داشت: در مجموع تاکنون ۲۳۹ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند که از این مجموع ۲۲۶ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی و ۱۳ نفر نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه از مجموع کل بیماران بستری در منطقه کاشان ۵۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد نیز ۴۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهشتی و سه نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه در طول شبانه روز گذشته یک مورد فوتی در منطقه کاشان رخ داده است، خاطرنشان کرد: این بیمار که یک خانم ۴۴ ساله بود در بیمارستان شهید بهشتی بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

مروجی با اشاره به ۵۹ مورد جدید مثبت از ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان بیان داشت: با در نظر گرفتن موارد جدید تعداد کل مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان به سه هزار و ۳۸۶ مورد رسید.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید