کد خبر: 325351
۰
۰
نسخه چاپی

فعالیت مراکز کرونایی خدمات سلامت قم ۱۲ ساعته شد

به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی علوم پزشکی قم محمد رضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه سیامک محبی معاون بهداشتی این دانشگاه با حضور در مرکز جامع خدمات سلامت امام (ره) از تلاش های تیم های بهداشتی در همه عرصه ها قدردانی کرد و ضمن بازدید از این مرکز فعالیت ۱۲ ساعته مراکز کرونایی جامع خدمات سلامت معاونت بهداشتی علوم پزشکی را اعلام کرد.

قدیر همچنین افزود: همشهریان در صورت داشتن هر یک از علائم کرونا می توانند به ۶ مرکز جامع سلامت شامل، امام حسن عسکری (ع) در شهرک امام حسن، امام خمینی در بلوار شهید کریمی، فرقانی در شیخ آباد، پردیس در پردیسان، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد و بعثت در نیروگاه مراجعه کرده و خدمات رایگان دریافت کنند.

وی بیان داشت: این مراکز می توانند سَدی در برابر مراجعه ها به بیمارستان ها بوده و خدمات به بیماران کرونایی به سرعت ارائه شوند.

وضعیت کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

/

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید