کد خبر: 325473
۰
۰
نسخه چاپی

حامد حجتی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم شد

به گزارش قم پرس، حامد حجتی با حکم فاضل نظری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منصوب شد.

حامد حجتی ۴۴ ساله در دانشگاه، دکترای تصوف و عرفان اسلامی می‌خواند و از ورودش به عرصه فرهنگ به اندازه ربع قرن می‌گذرد و در کلکسیون فعالیتش از شاعری و نویسندگی تا تهیه‌کنندگی و برنامه‌سازی و مدیریت فرهنگی به چشم می‌خورد.

این مدیر جوان علاوه بر نوشتن و سردبیری «دیدار آشنا»، «پرسمان»، «معبر» و «پلاک ۱۷»، سال‌هاست در رادیو برنامه‌سازی می‌کند و در دوره‌ای، معاون صدای مرکز قم بود. او در دوره ریاست حجت الاسلام ایزدپناه، یک دوره معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم را هم تجربه کرد.

همچنین مدیریت دفتر پژوهش‌های کاربردی اداره‌کل پژوهش‌های اسلامی رسانه و مدیرکلی روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم در سوابق مدیریتی حجتی دیده می‌شود.

حجتی تاکنون ۱۵ عنوان کتاب درباره دفاع مقدس نگاشته است و دبیری چندین دوره جشنواره‌های مطرح کشوری و استانی را هم در کارنامه دارد.

فاضل نظری در حکم خود بر هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان تأکید کرده است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین در این احکام تحقق اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی توصیه کرده است.

پیش از این، حسن ندافی از اسفند ۹۶ مدیریت کانون پرورش فکری قم را برعهده داشت.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید