کد خبر: 326434
۰
۰
نسخه چاپی

دقت و سرعت اولویت تحول در نیروی انتظامی است

به گزارش قم پرس سردار حسین اشتری ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های هوشمندسازی پلیس در استان قم کمبود نیرو انسانی را یکی از مهمترین مشکلات نیروی انتظامی عنوان کرد افزود: برابر قانون برنامه ششم توسعه باید به ازای هر هزار نفر ۵ نیروی پلیس داشته باشیم اما در حال حاضر تنها ۵۰ درصد از این میزان محقق شده که با تلاش مضاعف پرسنل سخت‌کوش مأموریت‌های ناجا به بهترین شکل اجرا شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس باید در همه ساعات و در تمام مکان‌ها بایستی حضور فعال و مؤثری داشته باشد گفت: بهره‌گیری از فناوری‌های روز می‌تواند بخشی از کمبود نیروی انسانی را جبران کند که ما طی یک برنامه سه ساله در حال هوشمندسازی نیروی انتظامی هستیم که طرح‌های امروز قم جزئی از این برنامه است.

وی افزود: دقت و سرعت مأموران نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌ها برای ما بسیار مهم است و در توسعه و تحول ناجا به این مقوله توجه جدی شده است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه پرسنل ناجا از روز اول در کنار کادر سلامت برای مقابله با شیوع کرونا حضور فعال داشتند گفت: فرزندان این ملت بر این باورند که هر چه وظیفه شأن را بهتر انجام دهند نفعش برای جامعه بیشتر است.

وی با اشاره به دیدارش با وزیر بهداشت گفت: در دیداری که با وزیر بهداشت داشتیم وی تاکید کرد که ناجا بهترین یاور ما در مقابله با شیوع ویروس بو.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید