کد خبر: 326451
۰
۰
نسخه چاپی

گلایه آیت‌الله سبحانی از نبود نظارت موثر دولت بر قیمت‌ها و بازار

به گزارش قم پرس آیت الله سبحانی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به گرانی و مشکلات معیشتی و نوسانات قیمت‌ها گفت: مردم نگران افزایش روزانه قیمت کالاها هستند این مسئله باعث گسترش نارضایتی و جرایم شده است.

این مرجع تقلید با گلایه از نبودن نظارت جدی و مؤثر بر بازار و قیمت‌ها، گفت: چرا نباید دولت بر بازار نظارت جدی داشته باشد که چنین گرانی‌هایی در بازار ایجاد شود.

آیت الله سبحانی با ابراز نگرانی از افزایش روز افزون آمار مرگ و میر شیوع کرونا، گفت: مسئله سفرهای غیرضروری ناشی از عدم اقدام مؤثر دولت برای جلوگیری از سفرها است و می‌طلبد هرچه سریع‌تر جلوی سفرهای غیرضروری گرفته شود.

وی با تجلیل از تلاش و ایثارگری کادر سلامت در مقابله با کرونا، گفت: مدافعان سلامت جانشان را برای سلامتی مردم به خطر می‌اندازند و همه ما وظیفه داریم برای کم کردن مشکلات کادر سلامت اصول بهداشتی را رعایت کنیم.

آیت الله سبحانی در پایان با تقدیر از رشادت و ایثارگری نیروهای انتظامی، گفت: نظم و امنیت امروز مدیون مجاهدت و ایثارگری فرزندان این سرزمین در نیروی انتظامی و نیروهای مسلح است.

پلیس تراز انقلاب اسلامی

فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار با ابراز گلایه از ستاد ملی کرونا در اعلام دیر هنگام محدودیت‌های تعطیلات پایان هفته گذشته گفت: با وجود اینکه نیروی انتظامی فرصت کمی برا این مأموریت داشت اما با تلاش همکارانم توانستیم آن را به خوبی انجام دهیم.

سردار حسین اشتری با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا گفت: ناجا در کنار کادر بهداشت و درمان بسیار خوب عمل کرد و در این راه متأسفانه تعدادی از همکاران را از دست دادیم و شاید بعد از حوزه بهداشت و درمان از جمله سازمان‌هایی بودیم که بیشترین آسیب را دیدیم امیدواریم بتوانیم با ظرفیت بیشتری در خدمت مردم باشیم.

وی افزود: سعی و تلاش ما این است که بر اساس مبانی دینی مأموریت خود را انجام دهیم و یک پلیس در تراز انقلاب داشته باشیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید