کد خبر: 326501
۰
۰
نسخه چاپی

۷۱۴ طرحِ مصوب سفر رهبر معظم انقلاب، موتور توسعه استان قم

محسن بهشتی با بیان اینکه ۱۰ سال از سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم گذشته است، گفت: این اقامت ۱۰ روزه مکمل سفر ایشان در سال ۷۴ به قم بود و سرعت توسعه در استان را بالا برد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از قم به عنوان یک شهر بین المللی انتظاراتی داشتند که باید زیرساخت‌ها در قالب آن طرح ریزی و اجرا می‌شد، افزود: نتیجه سفر رهبری در سال ۷۴ تبدیل شهرستان قم به استان بود که با شکل‌گیری ساختار استانی و اختصاص اعتبارات بسیار زیاد، حرکت‌های اقتصادی، عمرانی و زیربنایی خوبی در استان، روستاها و بخش‌های تابعه اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه پس از ۱۰ سال، اعتبارات برای پروژه‌های مختلف در هر سال اختصاص می‌یافت، عنوان کرد: در سال ۸۹ برای توسعه قم ۳۱۴ پروژه با اعتباری حدود ۵۷۰ میلیارد تومان از محل سفر مقام معظم رهبری تصویب شد و ۴۰۰ پروژه دیگر که در قالب طرح‌های ملی و استانی نیز بود که بخشی از اعتبارات آن‌را از طریق سفر معظم‌له تأمین کردیم.

محسن بهشتی ۷۱۴ پروژه با حدود ۱,۸۴۰ میلیارد تومان اعتبار در قسمت‌ها و بخش‌های مختلف در استان را از برکات حضور رهبر معظم انقلاب در استان قم دانست و افزود: ویژگی مهم این سفرها تغییر نگاه و رویکرد جدید به استان قم بود که فراتر از این تعداد پروژه‌ها اثر گذاری داشته است و ۹۸ درصد از طرح‌های سفر رهبری تکمیل شده است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید