رکورد شکنی جدید کرونا در گیلان/ شناسایی و بستری ۱۰۴ بیمار جدید

به گزارش قم پرس ارسلان سالاری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع موج سوم کرونا در استان گیلان با توجه به روند صعودی ابتلاء به این بیماری در هفته‌های اخیر، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۱۰۴ بیمار جدید کرونایی در گیلان شناسایی و بستری شدند.

وی به عدم توجه شهروندان گیلانی به رعایت دستور العمل های بهداشتی و توصیه‌های مسئولان حوزه بهداشت و درمان، گفت: بررسی آمارهای چند هفته اخیر در گیلان نشان دهنده روند صعودی ابتلاء به این بیماری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به جهش ویروس کرونا و افزایش سرعت انتشار آن، افزود: تاکنون ۳۸۹ بیمار در مراکز درمانی و بیمارستانی استان گیلان بستری هستند.

وی همچنین به افزایش تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلاء به ویروس کرونا نیز اشاره و تصریح کرد: تعداد بهبودیافتگان و بیماران ترخیص شده نیز در روزهای اخیر کاهش یافته است.

سالاری با تأکید بر ضرورت توجه شهروندان به توصیه‌های بهداشتی و رعایت دستور العمل ها، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماعات، گفت: مردم گیلان همانند ابتدای شروع این پاندومی باید با به کادر سلامت و مسئولان در کنترل این بیماری کمک کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید