کد خبر: 326562
۰
۰
نسخه چاپی

فعالیت‌های تبلیغی باید به صورت محله محور شکل گیرند

به گزارش قم پرس، حجت الاسلام شریعتمداری در نشست «سرگروه های تبلیغی فعال در کمیته قم» که به همت اداره همکاری‌ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری‌های بیشتر میان گروه‌های تبلیغی و این اداره، شاهد ارتقای فعالیت‌های تبلیغی در سطح استان قم باشیم.

وی به هدف از برگزاری این جلسه اشاره و تصریح کرد: هدف برگزاری این جلسه آشنا شدن سرگروه‌ها با یکدیگر و فعالیت‌هایشان، ایجاد بستر همکاری گروه‌ها با یکدیگر، تبادل تجربه‌های میدانی و هم افزایی نیروهای انقلابی است.

سرپرست اداره همکاری‌ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی، فعالیت‌های تبلیغی در شهر قم را امری مهم برشمرد و اظهار کرد: بعد از تذکر رهبر معظم انقلاب در خصوص کمرنگ شدن فضای فرهنگی شهر قم، بر آن شدیم تا فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی استان قم را از لحاظ کمّی و کیفی افزایش دهیم و حاصل جلسات مستمری که با مسئولین ذیربط داشتیم، برنامه‌ای مشترک در خصوص پررنگ شدن فضای فرهنگی در سطح استان قم بود.

وی به برنامه مشترک تدوین شده توسط مسئولین ذیربط در خصوص فعالیت فرهنگی و تبلیغی در استان قم اشاره کرد و افزود: در مرحله اول، فعالیت‌های تبلیغی باید از محله صورت گیرد و با برگزاری جلسات فرهنگی عمومی، مخاطب را جذب کرد و در مرحله دوم، مخاطبین جذب شده را به سوی مسجد آن محله سوق داده و برنامه‌هایی همچون آموزش مهارت‌های خانواده، تربیت فرزند و… را برای آنان اجرا کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت‌های مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی، از کانال کمیته قم می‌تواند در اختیار گروه‌های تبلیغی قرار بگیرد و مسئولین آماده همکاری همه جانبه با گروه‌های تبلیغی فعال در زمینه پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی می‌باشند.

گفتنی است در ادامه این نشست، اعضای این کمیته به ارائه انتقادات و پیشنهادات در خصوص آسیب‌های اجتماعی و نحوه مقابله با آن، پرداختند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید