کد خبر: 326794
۰
۰
نسخه چاپی

پیام سازمان اوقاف در محکومیت اهانت مکرون به پیامبر(ص)

به گزارش قم پرس، سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی اهانت‌های تندروهای غربی و امانوئل مکرون؛ رئیس جمهور فرانسه را به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله به‌شدت محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

جامه سیه کرد کفر نور محمد رسید /طبل بقا کوفتند ملک مخلد رسید

مقام ازلی و ابدی حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله مقامی است والاتر و برتر از درک محدود به زمان و مکان بشریت؛ آن‌چنان‌که از معنای نام بلندش پیداست سزاوار چنین مقامی جز ستودن نیست. به راستی حد محمد را چه کسی جز خدا می‌تواند درک کند؟

ز احمد تا احد یک میم فرق است /جهانی اندر این یک میم غرق است

ساحت مقدس آن صاحب خلق عظیم را که به عیادت توهین‌کنندگان بیمارش می‌شتافت و ظلم‌کنندگان به خویش را می‌بخشید خدشه‌ای وارد نشود از این‌که تنی چند از گرفتاران غربت غربیه و اشراق‌ندیدگان ظلمت‌نشین دهان و قلم کثیف خود را به توهین به او بگشایند. تاریخ گواه است که تا چه حد دنیای امروز مرهون تمدن بی‌مانند اسلامی است.

سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام؛ حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله اعلام می‌کند که این‌گونه توهین‌های پی در پی که به بهانه واهی آزادی بیان در کشور فرانسه و توسط رئیس جمهور اسلام‌ستیز آن انجام می‌شود نه‌تنها جایگاه رفیع دین اسلام و پیامبر عظیم الشانش را مکدر نخواهد کرد بلکه سبب محکم‌تر شدن اتحاد مسلمانان دنیا حول محور مقام خاتمیتش خواهد شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید